Η αποστολή ογκωδών αντικειμένων γίνεται με πρακτορείο μεταφορικής και παραδιδεται στην εισοδο και η πληρωμή γίνεται μέσω τραπέζης ή πιστωτικής κάρτας.
Εφόσον οι παραγγελίες έχουν δοθεί μέχρι τις 14.00 μ.μ., τα προϊόντα παραδίδονται σε εσάς εντός 24 - 48 ωρών από την εταιρεία "Γενική Ταχυδρομική", με την οποία συνεργαζόμαστε. Σάββατο παραδόσεις ΔΕΝ γίνονται.
Η αντικαταβολή δεν ισχύει για εξοπλισμό.
Τιμοκατάλογος Χρέωση
Δωρεάν αποστολή στα παιδικά κρεβάτια, επαγγελματικό εξοπλισμό, στρώματα, έπιπλα & έπιπλα κήπου εντος Αττικής
Οι αποστολές στην Υπόλοιπη Ελλάδα & Νησιά, γίνονται με πρακτορείο μεταφορικής της επιλογής σας και ειναι δωρεαν εως το πρακτορειο στην Αττικη . Οι παραγγελίες πρεπει να έχουν εξοφληθεί με πιστωτική κάρτα ή με κατάθεση στην τράπεζα.
Χρέωση ΔΩΡΕΑΝ για πληρωμή μέσω εμβάσματος ή πιστωτικής κάρτας και 2.00 ευρώ για πληρωμή με αντικαταβολή.
(Πάνω από 2 κιλά,+1,00Ε)
Κύπρος και εξωτερικό
Η χρέωση υπολογίζεται ανάλογα με το βάρος και η πληρωμή γίνεται με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό ή πιστωτική καρτα.
Διατηρείτε το δικαίωμα να επιστρέψετε ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που την παραλάβατε.
Για να πραγματοποιήσετε κάποια επιστροφή, θα πρέπει πρώτα να έχετε επικοινωνήσει μαζί μας (ηλεκτρονικά ή μέσω τηλεφώνου) για να ξεκινήσουμε την διαδικασία επιστροφής.
Για παραγγελίες εσωτερικού, άνω των 100 ευρώ η αποστολή είναι ΔΩΡΕΑΝ.
(ΓΙΑ ΠΑΚΕΤΑ ΜΕΧΡΙ 2 ΚΙΛΑ, ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2 ΚΙΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΞΤΡΑ ΧΡΕΩΣΗ.)
Τα ΔΩΡΕΑΝ μεταφορικά ΔΕΝ ισχύουν για προσφορές, υποπόδια και το Swing Car
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Στις περιπτώσεις κατά τις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της Smartium πουλήθηκαν προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας ή από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π. τότε αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη της αντικατάστασης, το κόστος επιστροφής, καθώς επίσης και τα έξοδα επαναποστολής.
Σε περίπτωση λάθος επιλογής προϊόντος, σχεδίου, χρώματος ή διάστασης ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής και επαναποστολής.
Τα έξοδα αποστολής και επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη και στην περίπτωση που ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης. Τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην κατάσταση που παραλήφθηκαν, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία τους να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν και να είναι σε άριστη κατάσταση, συνοδευόμενο/α απαραιτήτως από τη σχετική δήλωση υπαναχώρησης μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. απόδειξη λιανικής). Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της εταιρείας.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ χωρίς να προηγηθεί ενημέρωση του καταστήματος (info@smartium.gr, 210 699 8002), ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΕΣ.
Η διαδικασία της επιστροφής θα γίνεται μόνο με την ίδια ταχυαποστολή (courier) ή Μεταφορική Εταιρία με την οποία εστάλη το προϊόν για πρώτη φορά, ειδάλλως δεν θα γίνεται δεκτή.
Αντικατάσταση
Η Εταιρεία θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να αντικαταστήσει το προϊόν που επιστρέψατε είτε το προϊόν αυτό κριθεί ελαττωματικό, είτε να έχει αποσταλεί λάθος κωδικός. Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας, προτείνουμε, εντός 2 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, να μας ενημερώσετε είτε τηλεφωνικά, είτε μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για την επιθυμία αντικατάστασής του. Σε περίπτωση που δεν είναι εφικτή η αντικατάσταση λόγω μη διαθεσιμότητας του ζητούμενου προϊόντος, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προσφέροντάς σας εναλλακτικές.
Τα προϊόντα προς επιστροφή αποστέλλονται αποκλειστικά στην ακόλουθη διεύθυνση:
SMARTIUM - Λεωφόρος Σπατών 170, ΠΑΙΑΝΙΑ Τ.Κ 19002
ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ – ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ
Είναι δυνατόν να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:
Πριν την αποστολή του προϊόντος – Η ακύρωση είναι δυνατή είτε με αποστολή e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@smartium.gr είτε με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2616007862, Δευτέρα έως Σάββατο (9:00 - 14:00) & Τριτη, Πεμπτη, Παρασκευή (18:00 - 21:00)